Dones artistes

Amb ocasió del dia de la dona, els alumnes d’Història de l’Art de 2n batxillerat han escollit 16 dones artistes de diferents èpoques, estils i nacionalitats per visibilitzar allò que durant molt de temps ha estat invisible als ulls de la societat i la cultura, que les dones que van desenvolupar la seva vocació i professió d’artistes malgrat totes les dificultats, van arribar a graus de tècnica i virtuosisme iguals que els de molts homes que la història ha considerat dintre de la categoria de “mestres de la pintura”. Des de la història de l’art hi ha un deute que és obligat reparar, la de donar visibilitat a aquestes mestres de l’art. Gaudiu d’una petita mostra: Sofonisba Anguissola, Artemisia Gentileschi, Clara Peeters, Elisabeth Vigee-Le Brun, Rosa Bonheur, Elisabeth Nourse, Louise Catherine Breslau, Lluïsa Vidal, Tarsila do Amaral, Tamara de Lempicka, Maruja Mallo o Frida Kahlo entre d’altres.

Podeu veure els treballs clicant a l’enllaç de Google photos .