Visita a Catalunya en Miniatura

El darrer dijous 24 de Maig els alumnes d’IFE vam fer una sortida, conjuntament amb 3r i 4t de la ESO, a Catalunya en Miniatura, que està a Torrelles de Llobregat.

Allà, el que vam fer, principalment, va ser mirar maquetes i fer-lis fotos, algunes d’elles tenien un botó vermell o verd que si l’apretaves feia un so o es movia alguna cosa de la maqueta.

El segon que vam fer va ser passar al taller on feien les maquetes els treballadors de Catalunya en Miniatura. Dins del taller tenien molts motlles de: portes, finestres, faroles, balcons i persones.

Finalment, vam muntar en un tren que ens va donar una volta per tot el recinte.

Va ser molt divertit, aquell dia m’ho vaig passar molt bé!

Dani López, alumne de 1r d’IFE.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *