Youth Conference Sustainability

Un grup de 7 alumnes en representació dels alumnes del CFGS d’Educació i Control Ambiental participen en la Youth Conference Sustainability que se celebra a Babenhausen (Bavària, Alemanya) del 14 al 19 d’abril, de la mà de l’associació Irènia Jocs de pau, com a representants catalans en unes jornades en les que participen joves de 5 països de la Unió Europea.

La Youth Conference Sustainability, organitzada pel Bavarian Youth Council, pretén ser un punt de trobada on joves d’arreu d’Europa puguin reflexionar i plasmar en un document conjunt les diferents opinions i visions sobre la sostenibilitat a la UE. El document elaborat a les jornades amb els resultats de les discussions es presentarà al Parlament Europeu en setembre de 2019.

.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *