Saló d’Ensenyament 2019

L’INS Rambla Prim torna a participar en l’edició d’aquest any del Saló d’Ensenyament que es celebra al recinte de Fira de Barcelona a la Plaça d’Espanya.

Especialment actius han estat els alumnes del Cicle de Grau Superior d’Automatització i Robòtica, amb un parxís gegant pintat pels alumnes del PFI de pintura. Un exemple de col·laboració entre especialitats i nivells educatius.

Les fitxes robòtiques son Escornabots que es controlen pels jugadors amb el telèfon mòbil mitjançant una app i bluetooth.

Aquí teniu més informació del que han fet el primer dia. Esteu atents al twitter @PrimRobotics i @rprimTech per saber com els hi va la resta de dies.