Presentació dels Projectes Empresarials d’Administració i Finances

El passat 8 de maig, l’alumnat de 2n d’Administració i Finances va presentar els seus  projectes empresarials, amb els que es volen potenciar les competències emprenedores com són la capacitat d’iniciativa, la identificació d’oportunitats, la gestió de riscos, les habilitats relacionals, el treball en equip, l’autoconfiança i el lideratge.

Durant tot un curs l’alumnat ha estat preparant aquest projectes. Amb la creació d’una idea innovadora els estudiants han decidit la forma jurídica que volen que tingui la seva empresa i han estat treballant un estudi de mercat, un pla de màrqueting, un pla financer i un anàlisi DAFO, entre d’altres.

El resultat d’aquest esforç el vam poder veure, tot el professorat del cicle i tot l’alumnat dels cicles de gestió administrativa i administració i finances, el 8 de maig a les instal·lacions de l’institut barri bessos, que ens van cedir l’espai per a que els nostres emprenedors i emprenedores poguessin compartir amb nosaltres les seves idees innovadores.

Enhorabona a tots i totes, i ara a fer realitat aquests projectes!!!!!