On van els residus al nostre barri?

Els alumnes del CFGS d’educació i control ambiental participen com a dinamitzadors de la mostra  organitzada per l’Associació de Veïns Maresme.

La mostra, que forma part de la campanya Les coses que llencen, encara que no les veiem, segueixen existint, es va inaugurar el passat 1 d’abril, s’emmarca dins el cicle Reivindica’t i pretén conscienciar la ciutadania de l’impacte que tenen els residus en el medi ambient i la salut així com encoratjar els veïns a treballar en la mesura del possible per aconseguir el residu 0.

Els alumnes d’educació i control ambiental van dinamitzar l’exposició a la jornada inaugural, en la que van participar com a ponents Ramon Tur, de l’AVV Maresme, Norma Esteve, veïna del Besòs-Maresme i Jordi Bigues, periodista i activista. A més, al llarg de les darreres dues setmanes els alumnes han tingut l’oportunitat de dinamitzar les visites de diverses escoles del districte.

La mostra es podrà visitar fins al dia 16 d’abril al hall Centre Cívic Besòs.