MATRÍCULA GS EDUCACIÓ I CONTROL AMBIENTAL

Per una errada en l’aplicatiu no s’han assignat les places a tots els alumnes que van realitzar la preinscripció al 1r curs d’Educació i Control Ambiental. Aquesta errada serà solucionada pel Departament d’Educació en breu.  Preguem a tots els alumnes que hagin quedat fora i varen fer la preinscripció a aquest centre que passin a matricular-se el més aviat possible perquè sí que tenen plaça. Les dates de matrícula són del 18 al 23 de juliol. Als alumnes que ens havien posat com a segona opció i s’han quedat sense plaça a l’Institut Narcís Monturiol també poden passar per la secretaria del centre i matricular-se.