Jornada de Selecció de Personal a ENERGYPRIM, SLS

Aquest dijous 2 de Maig de 2019, ha tingut lloc a les dependències de l’empresa simulada EnergyPrim, SLS una jornada d’entrevistes de selecció de personal per a cobrir llocs vacants d’instal·lacions elèctriques.

Aquest procés de selecció de personal ha estat dissenyat per l’alumnat del CFGS d’Administració i Finances que gestionen EnergyPrim, SLS i hi participen com a aspirants els candidats i candidates que, com a alumnes de FOL d’altres cicles professionals de l’Institut Rambla Prim i del Programa d’inserció i formació, han presentant els seus currículums i cartes de motivació.

L’objectiu és que el nostre alumnat pugui viure experiències properes al que es trobaran en el món real durant el transcurs de la seva incipient vida laboral i professional. En aquest sentit, la jornada final ha estat molt profitosa per tot l’alumnat participant en l’activitat, que ha sabut jugar amb solvència el rols de seleccionador o d’aspirant, en cada cas. Tot l’alumnat que ha participat ha valorat molt positivament el que han aprés i la importància que això tindrà en el seu futur quan inicien una recerca activa d’ocupació.

Des del professorat d’Empresa Simulada i dels mòduls de FOL dels cicles: CFGS Sistemes electrotècnics i automatitzats, CFGM Instal·lacions elèctriques i automàtiques i Programa d’inserció i formació  d’Auxiliar de muntatges d’instal·lacions electrotècniques en edificis, volem donar l’ENHORABONA a totes les persones participants i especialment als alumnes seleccionats.

Us desitgem un futur professional exitós !!!

Activitat cooperativa organitzada pels departaments d’Administració i Gestió, FOL, Programes d’Inserció i Formació i Xarxa d’Emprenedoria.