Instruccions per la preinscripció de Cicles de Grau Mitjà del 14 al 21 de maig

En el moment d’emplenar la sol·licitud s’han de seguir unes determinades pautes i és molt important fer-ho així per evitar conseqüències negatives posteriors:

• S’ha de fer constar el número identificador de l’alumne (IDALU): S’ha de sol.licitar al centre d’on prové l’alumne/a o be obtener-ho en aquest enllaç: Obbtenir IDALU. A la documentació acadèmica de l’alumne també hi ha de constar
  • És molt important fer constar noms i cognoms de l’alumne/a amb l’ordre que figuren en la seva documentació.
  • En els camps adreça s’han de seguir les indicacions de la sol·licitud, és a dir, obrir el desplegable i triar correctament el tipus de via (avinguda, carrer, travessia, etc)
  • En cas de dubte en el nom del carrer o en la numeració seria aconsellable consultar la guia de Barcelona on apareixen els noms oficials dels carrers.
  • En el camp observacions no hi ha de figurar cap dada personal de l’alumne/a.
  • És molt important que s’emplenin els camps del telèfon i l’adreça de correu electrònic (obligatori)
  • Emplenar el màxim de dades possible, codi postal, districte…
  • Presentar a l’Institut la documentació que la normativa de preinscripció marca abans del dia 23 de maig.