INSTRUCCIONS DE PREINSCRIPCIÓ ALS CICLES DE GRAU MITJÀ

PREINSCRIPCIÓ 2019-2020

ATENCIÓ, LLISTES PROVISIONALS ES PODRAN CONSULTAR PER INTERNET EL DIA 7 DE JUNY

ATENCIÓ, TENIM OBERTA UNA LLISTA D’ESPERA PER QUI NO HAGI FET LA PREINSCRIPCIÓ EN PERÍODE ORDINARI. PASSEU OBLIGATÒRIAMENT PER L’INSTITUT SI ESTEU INTERESSAT/DES.  GRÀCIES.

Per fer la preinscripció tenim dos possibilitats:

• Opció 1 INSCRIPCIÓ ELECTRÒNICA, Per realitzar-la cal tenir Certificat Digital i fer-ho mitjançant el següent enllaç: Inscripció Electrònica. En aquest cas no cal passar per l’institut a deixar cap paper.
  • Opció 2 PREINSCRIPCIÓ EN SUPORT INFORMÀTIC.  En aquest cas, s’ha d’omplir el formulari d’aquest enllaç: Formulari,i imprimir PER DUPLICAT el resguard de la sol.licitud. Posteriorment ha de passar per la Secretaria de l’Institut OBLIGATÒRIAMENT amb la documentació adient.  En ambdós casos s’ha de tenir prèviament l’Identificador de l’alumne. La documentació que cal aportar és:
  1. Resguard de la sol.licitud signat per l’interessat o pel pare/mare/tutor-a legal (si l’alumne/a és menor d’edat), per duplicat.
  2. Fotocòpia del DNI o document d’identitat en vigor de l’alumne/a.
  3. Fotocòpia de la targeta sanitària de l’alumne/a.
  4. Certificat ORIGINAL de la nota mitjana dels 3 primers cursos de l’ESO o bé nota mitjana dels últims estudis cursats i aprovats totalment per l’alumne/a així com el títol o resguard dels esmentats estudis.
  5. A més a més, si l’alumne/a és menor d’edat:
    1. Fotocòpia del DNI/ NIE del pare, mare o tutor
    2.  Fotocòpia de la pàgina 2 del llibre de família (Full dels pares) i fotocòpia de la pàgina d’inscripció de l’alumne/a.