Acte de cloenda del Projecte E3 d’Escoles Sostenibles

L’INS Rambla Prim va participar durant tot el curs passat 2017-2018 en un projecte amb una iniciativa educativa de lluita contra la pobresa energètica, Projecte E3. El dijous 25 d’abril hem assistit a la cloenda de la Marató d’Estalvi Energètic . Aquest projecte es va fer conjuntament amb INS Barri Besòs i I Dr. Puigvert. La Marató va suposar un estalvi energètic de 76.362€!! Dos dels nostres alumnes de segon curs de CFGM Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques, Enrique Medina i Jonathan Montserrate que van col·laborar al projecte, han assistit a l’entrega d’un xec pel valor de l’import estalviat, per tal d’invertir-lo en mesures tècniques sostenibles per als centres.