PRÀCTIQUES ADMINISTRATIVES ÀREA RECURSOS HUMANS

Vols realitzar pràctiques com a administratiu/va a l’àrea de Recursos Humans?
Aquesta vacant pertany a la Modalitat 1- Pràctiques no laborals SOC.

Requisits específics
Es fixen els requisits específics següents:

Graduat/da en el CFGS Administració i Finances.
Anglès nivell B1.
Coneixements d’ofimàtica a nivell d’usuari (Word, Excel, Outlook).
Es valorarà positivament la capacitat de treball en equip i la flexibilitat a l’hora de treballar en diferents tasques en paral·lel en funció de les diferents prioritats de moment. Persona endreçada, meticulosa i metòdica.

Tasques
Es donarà suport administratiu a tota l’àrea de Recursos Humans i Comunicació Interna, principalment en els següents àmbits:

Tramitació de tota la documentació d’altres i baixes amb el SOC.
Confecció de llistats d’assistència, diplomes i qüestionaris de la FUNDAE.
Actualització de l’arxiu físic dels col·laboradors d’ACCIÓ, sol·licitant informació als implicats.
Suport administratiu en general: realització de comunicats, enviament de cartes, arxiu, redacció de documents, escanejat de documentació,…

Les persones interessades cal que presentin currículum a rrhh.accio@gencat.cat amb la referència corresponent (Ref. PNL- 72.4).

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>