Oferta per a Grau Superior d’Administració i Finances

Oferta de feina: Administratiu laboral Barcelona per treballar a la cooperativa GEDI Gestió i Disseny, SCCL

Competències clau

  • Dpt. Laboral
    • Altes i baixes Seguretat Social
    • Realització de contractes
    • Registre de contractes a Contrat@
    • Comunicació partes IT i AT, programa Delt@ o Cont@
    • Confecció de nòmines
    • Assegurances socials i CRA’s mitjançant Siltr@
  • Atenció telefònica de l’oficina als diferents centres de treball
  • Gestió documental i d’arxiu, en suport convencional i digital
  •  Informàtica
    • Coneixement dels programes de laboral Sage 200C, Sage Murano, Sage Logic Class; altres a valorar.
    • Microsoft Office 2016, especialment nivell avançat d’Excel.

Aptituds i actituds

  • Proactiu/va
  • Dots comunicatives
  • Empatia
  • Resolutiu/va i eficient
  • Disciplinat/da i metòdic/a
  • Alta capacitat de treball i orientat/da al servei
  • Caràcter autodidacta
  • Dinàmic/a, responsable i amb ganes d’aprendre

Estudis

Grau superior d’Administració i Finances

Condicions

25h/setmanals de 8 a 13h i cobra 961,93€

Contractació mínima de 6 mesos a valorar continuïtat.

Es prioritzarà persones candidates amb certificat de discapacitat.

Les persones interessades han d’enviar el CV a l’adreça: maika.pimentel@gedi.org

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>