Oferta de feina: Administratiu laboral Barcelona per treballar a la cooperativa GEDI Gestió i Disseny, SCCL
Competències clau
- Dpt. Laboral
- Altes i baixes Seguretat Social
- Realització de contractes
- Registre de contractes a Contrat@
- Comunicació partes IT i AT, programa Delt@ o Cont@
- Confecció de nòmines
- Assegurances socials i CRA’s mitjançant Siltr@
- Atenció telefònica de l’oficina als diferents centres de treball
- Gestió documental i d’arxiu, en suport convencional i digital
-  Informà tica
- Coneixement dels programes de laboral Sage 200C, Sage Murano, Sage Logic Class; altres a valorar.
- Microsoft Office 2016, especialment nivell avançat d’Excel.
Aptituds i actituds
- Proactiu/va
- Dots comunicatives
- Empatia
- Resolutiu/va i eficient
- Disciplinat/da i metòdic/a
- Alta capacitat de treball i orientat/da al servei
- Carà cter autodidacta
- Dinà mic/a, responsable i amb ganes d’aprendre
Estudis
Grau superior d’Administració i Finances
Condicions
25h/setmanals de 8 a 13h i cobra 961,93€
Contractació mÃnima de 6 mesos a valorar continuïtat.
Es prioritzarà persones candidates amb certificat de discapacitat.
Les persones interessades han d’enviar el CV a l’adreça: maika.pimentel@gedi.org