Oferta CFGS educació i control ambiental

Lloc de treball vacant: Monitor/a – Educador/a ambiental per colònies escolars

Adreça del lloc de treball: Casa de colònies El Clar del Bosc i mas Gircós.

Població: Banyoles i Besalú.

Descripció de l’oferta: Busquem monitors/es per a realitzar colònies escolars de temàtiques relacionades amb el medi natural (guiatges per la Zona Volcànica de la Garrotxa, itineraris de natura, herbes remeieres, orientació amb brúixola, etc.).

Es necessita un perfil polivalent que pugui realitzar tant aquestes activitats, com d’altres àmbits: aventura, activitats pels més petits, activitats en anglès…

Horari: Els torns són de Dilluns a Dimecres i de Dimecres a Divendres. Estarà inclòs l’allotjament i la manutenció, dels torns que es treballin. La temporada de colònies escolars de principis de març fins finals de juny.

Salari: Segons conveni.

Titulació acadèmica: Gestió forestal, educador ambiental, etc.

Altra formació acadèmica: Es valorarà títol de monitor/a i titulació de socorrista.

Idiomes: Es valorarà Anglès.

Tipus de contracte: Fix discontinu

Contacte: Miquel Llaveria  – 972 59 05 07 – educatiu3@albaserveis.com