MUV2020

Els alumnes del CFGS d’Educació i Control Ambiental han participat en els tallers del programa MUV2020, programa pilot d’investigació i innovació sobre de mobilitat sostenible que a Barcelona es desenvolupa al Districte de Sant Andreu juntament amb altres 5 ciutats d’arreu d’Europa (Amsterdam, Gant, Fundao, Helsinki i Palerm). El MUV2020… Llegeix més»

TELEVES, 5G I FIBRA ÒPTICA

El camió de Televés ha visitat el nostre institut.

Els alumnes dels cicles formatius de la Família Professional d’Electricitat-Electrònica han tractat amb Televés, entre altres temes, la preparació per al segon dividend digital (canvi en les freqüències electromagnètiques per fer lloc al 5G) i han fet… Llegeix més»

Eleccions al Consell Escolar

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director, professorat, alumnat, personal d’administració i serveis, etc.
En els centres… Llegeix més»