PLA D’ACTUACIÓ 2020-2021

Benvolgudes famílies,

Us informem que el proper dimarts 15 de setembre comença el curs escolar 2020-21. Tal i com fem normalment, aquest dia es convocarà els alumnes de manera esglaonada segons el nivell que cursen i es farà la presentació amb el tutor/a corresponent.

Tot l’alumnat entrarà pel carrer Bèlgica (porta lateral). L’assignació dels grups estarà penjada als plafons situats al pati. Aquest serà l’ordre d’arribada:

• 9:30 a 11:00 h   : ESO1 presentació de tutors, sessió de tutoria.
      • 10:00 a 11:30 h : ESO2 presentació de tutors, sessió de tutoria.
      • 10:30 a 12:00 h : ESO3 presentació de tutors, sessió de tutoria.
      • 11:00 a 12:30 h : ESO4 presentació de tutors, sessió de tutoria.
      • 11:30 a 13:00 h : BAT1, BAT2 ,PFI presentació tutors i sessió tutoria.

En aquesta sessió de tutoria, els tutors de grup faran l’acollida de l’alumnat, repartiran agendes i explicaran la normativa del centre i les mesures sanitàries que s’hauran de complir durant el curs. També es lliurarà un document elaborat pel Departament d’ensenyament, la Declaració responsable per a les famílies d’alumnes d’educació secundària, que s’haurà de tornar signada abans del divendres 18 de setembre.

En relació a la situació sanitària, Educació i Salut ha presentat el protocol a seguir en els centres educatius durant aquest curs.

Aquí teniu penjat el El pla d’obertura provisional de l’INS Puig de la Creu on podeu veure les mesures que s’adoptaran per garantir la seguretat de la comunitat educativa. Estem elaborant encara alguns dels protocols, el que significa que aquest document s’anirà actualitzant progressivament.  Aquestes són algunes de les accions més significatives que s’expliquen en aquest pla:

• L’ús obligatori de mascareta ( alumnat i professorat ) en tot el recinte.
      • Sortides i entrades esglaonades per nivells/classes.
      • Mesures d’higiene en els diferents àmbits.
      • Reducció de ratios.
      • Grups estables.
      • Zonificació de patis.
      • Restricció de l’ús de la cantina.

ENLLAÇ DOCUMENT PLA D’ACTUACIÓ-2021  2020 (versió 10 setembre)

Properament us informarem del dia, l’hora i el format de les reunions de pares i mares d’alumnes.

Salutacions,

Equip Directiu INS Puig de la Creu