ServiceNext ha tornat a visitar les nostres instal·lacions.

ServiceNext ha tornat a visitar les nostres instal·lacions. L’alumnat del curs d’especialització en Manteniment de Vehicles Híbrids i Elèctrics va gaudir el passat divendres 19 d’abril d’una sessió especial de formació a càrrec del departament Next Academy de ServiceNext.
Durant aquesta sessió, van explorar en detall la tecnologia elèctrica d’un impressionant Tesla Model S85D. A més, van tenir l’oportunitat única de desmuntar i muntar parts del vehicle, la qual cosa els va permetre identificar els components d’alt voltatge i aprofundir en el seu funcionament i característiques.
Per acabar, ens han deixat un mòdul de bateria d’alt voltatge amb cel·les cilíndriques de tipus 18650 i amb una estructura de 74P6S, on els alumnes han realitzat les corresponents pràctiques d’identificació i verificació dels components del mòdul.
Recorda que ServiceNext  és una empresa amb més de 30 anys d’experiència en el sector de l’Automoció i que es dedica a la formació i gestió de taller, al servei d’atenció tècnic, programa de gestió, gestió de recanvis, programes d’informació tècnica i valoracions i creació de pàgines web.