El passat mes de desembre, l’Institut Pompeu Fabra va rebre la visita dels senyors Jens-Stefan Müller i Martin Konovalovs, representants de l’empresa alemanya Junior-Talents.
Junior-Talents és una entitat especialitzada en la promoció i gestió d’estades de pràctiques en empreses dins del seu programa de mobilitat internacional. Treballa amb diversos sectors industrials, entre els quals destaca el de l’automoció. En aquest context, l’alumnat dels Cicles Formatius d’Automoció del nostre centre ja ha tingut l’oportunitat de realitzar pràctiques professionals a Alemanya gràcies a aquesta col·laboració.
La visita ha servit per reforçar els vincles entre ambdues institucions, explorar noves línies de col·laboració i continuar generant oportunitats perquè l’alumnat pugui desenvolupar-se tant a nivell professional com personal en un entorn internacional.
Aquest tipus d’iniciatives refermen el compromís del centre amb una Formació Professional de qualitat, oberta al món laboral i orientada a l’excel·lència i a la internacionalització.





