Visita de la Sophia Garske

Ahir ens va visitar la Sophia Garske, estudiant universitaria americana que ha rebut una beca Fulbright per continuar els seus estudis a Barcelona.

El seu missatge ha estat molt proper i motivador i ha engrescat l’alumnat de 2n de Batxillerat a buscar oportunitats formatives a l’estranger, viure experiències i perseguir els seus somnis. Gràcies Sophia!

Aquesta xerrada està dintre del cercle de conferències Fulbright en col•laboració amb el Consolat dels Estats Units a Barcelona.

_____________________________________________________________________________________________________________________________

🇺🇸Sophia Garske, an American university student who received a Fulbright scholarship to continue her studies in Barcelona, ​​visited us yesterday.

Her message was very close and motivating and encouraged the 2nd Batxillerat students to look for training opportunities abroad, live experiences and pursue their dreams. Thank you Sophia!

This talk is part of the Fulbright conference circle in collaboration with the United States Consulate in Barcelona.

#fulbright