PompeuCast: Els alumnes de francès i el servei a la comunitat

Els alumnes de francès i el servei a la comunitat
Dins de les activitats que es fan a 4t de l’ESO, hi ha el servei a la comunitat on els alumnes han de passar temps fent activitats socials fora del centre.
Aquestes hores permeten potenciar l’empatia  i desenvolupar valors que els ajuden a créixer com a persones compromeses amb les necessitats de la societat.
Les activitats que fan van des de passar temps en les residències d’avis properes, vetllar per la neteja dels jardins i boscos de l’entorn, com compartir els seus coneixements amb altres grups de persones.
En aquest pòdcast els alumnes de l’assignatura de francès ens expliquen com organitzen activitat en aquest idioma per alumnes de 6è de les escoles properes, com l’Escola Planas i Casals.