Al nostre centre continuem promovent l’activitat física i la convivència també durant l’hora del pati mitjançant els patis esportius.
L’activitat està dinamitzada per l’alumnat de 1r de Batxillerat, que s’encarrega d’organitzar i coordinar els jocs, mentre que l’alumnat de l’ESO hi participa formant equips per classes, afavorint així la cooperació i el respecte entre iguals.
Aquest trimestre s’han utilitzat tant el gimnàs com els patis exteriors del centre per practicar esports com el datchball i el pinfuvote, dues activitats que han tingut una gran acollida i una elevada participació per part de l’alumnat.
Els dos tornejos han tingut com a classe guanyadora 2n C. Enhorabona a tot l’equip pel seu esforç i joc net.
Amb iniciatives com aquesta, el centre reforça els hàbits saludables, el treball en equip i la creació d’un pati actiu i inclusiu per a tot l’alumnat.






