Fa unes setmanes, l’Institut va rebre una visita molt especial. Ens van visitar alguns professors que havien passat gran part de la seva vida laboral entre les nostres aules, tallers i laboratoris.
En Josep Furest ha estat un dels artífex d’aquesta trobada i ens ha fet cinc cèntims:
“Vam parlar de moltes coses, sobretot de “batalletes” de quan érem joves, d’alumnes que havíem tingut, de com vam posar en marxa aquell edifici i d’altres docents que van deixar la seva empremta al Pompeu. També varem parlar de com podríem ajudar al centre, ara que encara ens sentim útils i amb forces. Tots varem estar d’acord en que podeu disposar de nosaltres per a tot allò que us sembli. Ens agradaria participar en allò que ens proposeu, tenint present que en pocs anys el centre celebrarà el seu 50è aniversari.”
Des de la Direcció del centre, i del claustre en general, acollim aquesta proposta i esperem que en la propera trobada es pugui posar fil a l’agulla per preparar la celebració del 50è aniversari de l’actual edifici. Recordeu que TOT@S SOM POMPEU!!!!!
D’esquerra a dreta de la fotografia: Juanma Gàmiz, Àngel Valdueza, Enric Izquierdo, Guillem Galceran, Josep Furest, Joaquín Montoro, Toni Mir, José Ramos i Juan Manuel Ambrosio.



