Viatge de fi d’etapa al País Basc

L’alumnat de 4t d’ESO durant els dies 13 al 17 de juny va anar de viatge al País Basc. La ciutat escollida va ser Bilbao i des d’allí s’anaven realitzant les activitats programades.

El primer dia vam pujar a la tarda al funicular del Monte Artxanda per tal de veure Bilbao des d’una vista espectacular. Després alguns anaren a veure l’estadi de San mamés i d’altres el centre comercial. El dia següent al matí visitàrem la Casa de l’ Euskera (EuskararenEtxea) on ens van explicar l’origen de l’euskera i les seves varietats. A la tarda visita guiada al museu més innovador de Bilbao, el museu Guggenheim de l’arquitecte Frank Gehry on vam veure diverses exposicions temporals. El dimecres vam visitar la bonica ciutat de Donosti (St. Sebastià) on vam gaudir d’una jornada de platja i de gastronomia.

El dijous gaudíem del Museu de Belles Arts, on l’alumnat explicava obres d’art de pintors com Lucas Cranach, Miquel Barceló, El Greco, Zurbaran, Martin de Vos, Gauguin i Aldegrever. Aquella tarda vam fer una excursió en metro cap a Portugalete i Getxo per veure el Pont de Biscaia considerat patrimoni mundial de l’Unesco. És un pont amb una alçada de 61m. que uneix Portugalete i Getxo per damunt del riu Nervión inaugurat el 1893.

El divendres tots estàvem  cansats, a fer la maleta i tornada cap a casa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *