Cal tenir en compte:

El guionatge

Respecte dels materials

És important que l'alumnat llegeixi i entengui els documents proposats per tal de donar pistes i pautes abans de la planificació del seu vídeo promocional. L'objectiu és que entenguin que cal una planificació prèvia així com la importància del guió.

Respecte del tutorial explicatiu de l'ús de Canva, cal assegurar-se que l'han consultat de forma prèvia a l'inici del treball.

Respecte de les activitats

Abans de dur a terme les activitats amb Canva, cal comprovar que tot l'alumnat s'ha registrat per fer ús de l'eina. L'storyboard ha de ser creat per un dels membres de l'equip i després l'haurà de compartir amb la resta dels companys per treballar de forma col·laborativa.

Pel que fa als guions, l'equip ha de crear un document compartit al seu Drive on durà a terme tant el guió narratiu com el de rodatge.

Creació i edició

Respecte dels materials

Per dur a terme les activitats s'ha optat per l'editor Shotcut per ser una eina que, malgrat s'ha d'instal·lar als equips, és de funcionament simple però ofereix moltes possibilitats.

Les activitats plantejades haurien de dur-se a terme de forma ràpìda, ja que no són complexes, i guardar el màxim de temps possible per a l'última que consisteix en l'enregistrament, muntatge i edició del vídeo així com l'enregistrament i tractament del so si ho consideren necessari.

Per això, tot i que se'ls demana que les activitats siguin de caire individual, poden realitzar-se en parelles per escurçar el seu temps de durada al màxim.

Cada tasca porta associat un videotutorial per tal d'ajudar al alumnes a dur-la a terme.

Cal recuperar el guió i el storyboard que han realitzat prèviament per tal que l'enregistrament segueixi les pautes marcades. Malgrat tot, sempre poden haver-hi canvis respecte de la idea inicial a l'hora de dur a terme l'enregistrament i l'edició del vídeo, que caldrà justificar.

Respecte del material

Serà necessari l'ús d'auriculars per tal de fer la integració del so al muntatge del vídeo.

Darrera modificació: dimarts, 12 de juny 2018, 12:51