Xocolatada Solidària 21 de desembre recaptació de fons per la Marató de TV3

El dimarts 21 de desembre els alumnes de 3rESO amb l’ajut dels professors de l’equip docent van organitzar una Xocolatada Solidària per a tots els alumnes i personal del centre, amb l’objectiu de recaptar fons per la Fundació Marató de TV3 destinats enguany a la finançar la recerca científica en el camp de les malalties mentals, en concret la depressió i els trastorns alimentaris.
La xocolatada va aixecar molta expectativa entre tots els alumnes del centre, amb la participació de més de 300 alumnes des de 1rESO a 4tESO, batxillerats i cicles formatius, el que va possibilitar una recaptació de 662 euros que es destinaran íntegrament a la recerca científica. Agraïm la col·laboració de l’AMPA de l’institut Montmeló que ens ja ofert el seu ajut i ha finançat el cost de la xocolata i melindros perquè els nostres fills/es hagin gaudit d’una jornada única.
Esperem que els vostres fills/es els hagi agradat la xocolata i melindros i que aquesta activitat hagi servit per fomentar l’esperit solidari tan necessari en la nostra societat actual. Gràcies també a totes les famílies per la vostra col·laboració. Ens retrobem al 2022.
Bon Nadal i festes d’any nou a tothom!!!
Institut de Montmeló

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *