LLIBRES DE TEXT CURS 2021-2022

07/07/2021
Retorn d’ecoBooks dels alumnes, Hora: 9:30h a 14h + 15h a 16:30h

Benvolguda família,

Un any més l’AMPA, conjuntament amb la direcció de l’Institut, i amb l’aprovació del Consell Escolar, hem decidit oferir-vos l’opció de que la compra de tots els llibres es faci a travès de l’empresa Iddink, ja que ofereix grans avantatges:

Gran estalvi econòmic
 Estalvi del 60% respecte el PVP als ecoBooks (si es retornen en bon estat a final del curs).
Compra tot alhora
 Per internet a www.iddink.cat o per telèfon trucant al 902 565 411
 La llista del centre ja està revisada i tots els articles seleccionats a la web i la compra és flexible, podeu triar què comprar.
 Les famílies poden comprar els diferents continguts digitals al mateix temps i al mateix lloc que la resta de materials del curs.
Serveis & garanties
 Lliurament de les comandes a domicili.
 Garantia de recepció abans de l’inici de curs (en comandes fetes fins el 20 de juliol).
 Servei de folrat de tots els llibres, fet amb màquines automàtiques.
 Servei de substitució dels ecoBooks (llibres reutilitzables).
 Possibilitat de retornar les comandes fins el 30 de setembre (gratuït si s’han fet fins el 20 de juliol).
Projecte reutiltzació: responsabilitat & solidaritat & sostenibilitat
 Els alumnes tenen més cura del material escolar en un projecte que preserva el medi ambient.
 Hi ha disponibilitat de llibres reutilitzables per a tots els alumnes, en les mateixes condicions.

El curs 2020/21 les famílies que van fer la comanda a Iddink van tenir un estalvi mitjà de 191,20 €

També podràs saber tot sobre el servei que Iddink presta a les famílies del centre en la web:

FES CLIC  A LA IMATGE PER VEURE EL LLISTAT DE LLIBRES

Com fer una comanda

Com tractar els ecoBooks

Com retornar els ecoBooks

Com vendre els meus llibres usats a Iddink

Què és Iddink digital?

Com accedir a les meves llicències digitals

IMPORTANT:

07/07/2021
Retorn d’ecoBooks dels alumnes, Hora: 9:30h a 14h + 15h a 16:30h