Jornada esportiva de Korfbal

Des del departament d’educació física us fem arribar un breu resum de la jornada esportiva de Korbal que es va celebrar recentment durant els dies 10 i 12 de maig. La jornada KINS son trobades a nivell comarcal organitzades pels diferents Consells Esportius i la Federació Catalana de Korfbal (FCK) amb el suport dels diferents Ajuntaments i amb l’ajuda dels professorat i els instituts i col·legis participants.

En aquestes jornades es fan competicions entre centres de secundària de la mateixa zona. Aquestes competicions enfronten l’alumnat de 1r i 2n en categoria infantil i 3r i 4t en categoria cadet, dels diferents instituts en una mateixa trobada competitiva en horari lectiu. El guanyador de cada categoria de cada KINS es classificarà per la FINAL KINS 2017 que es celebraran a Barcelona.

El korfbal és un esport col·lectiu que el fan especial i atractiu com a esport d’unió i cohesió. És per això que l’objectiu de les jornades és fomentar joc net, promoure  l’esport col·lectiu per sobre de la competició i fer esport  tot compartint aquesta diversió amb altres alumnes de centres de la zona.

• Instituts participants del KINS VALLÈS ORIENTAL 2017

12/5/2017                        10/5/2017

Vilanova Del Vallès               La Garriga

Infantil                         Cadet