Excursió al Barri Gòtic de Barcelona amb els alumnes de Religió de 1r i 2n ESO (5/2/19)

Els alumnes de Religió de 1r i 2n de l’ESO han anat d’excursió al Barri Gòtic de Barcelona, on han pogut fer un recorregut pel call jueu, tot descobrint, conduïts per guies experts, els vestigis dels habitatges dels jueus de l’edat mitjana, així com la ubicació d’una antiga sinagoga. També han pogut admirar les colossals columnes, restes del temple romà de Cèsar August, així com la rica simbologia de la façana de la Catedral. En el seu interior, han passejat pel claustre de les oques, i han tingut l’excepcional possibilitat de baixar a la cripta de Santa Eulàlia, tancada al públic, on han  contemplat els magnífics relleus que expliquen el seu martiri.

Posteriorment, han visitat la imponent basílica de Santa Maria del Mar i el Fossar de les Moreres, per acabar finalment, al parc de la Ciutadella, realitzant així, un recorregut per la història, tot contemplant l’empremta que han deixat en la ciutat, tres religions mil·lenàries: la romana, la jueva i la cristiana.

FOTOS DE LA SORTIDA