Cambridge School. Fotografies d’alumnes i professors – acte beques d’anglès curs 22-23

Així vam viure l’acte de lliurament de la 6a edició de Beques Cambridge School, que va celebrar-se el dijous 2 de juny al Parc Municipal Torras Villà de Granollers, i on va fer-se entrega de 25 beques d’anglès per al curs 22-23:

– 20 BEQUES PER A CURSOS PRESENCIALS per a alumnes de 4t d’ESO provinents d’instituts públics dels nou municipis on Cambridge School hi té una escola (Granollers, Cardedeu, La Garriga, Sant Celoni, Mollet, Llinars, La Roca, Parets i Vilanova del Vallès).

– 5 BEQUES PER A CURSOS VIA ZOOM per a alumnes de 4t d’ESO d’instituts públics de la província de Barcelona, NOVETAT introduïda en l’edició d’enguany.

Alumna : Lucía Medina Barrios  INS Montmeló

En ambdós casos, consisteixen en un any sencer de curs (de setembre a juny), i inclouen la gratuïtat de la matrícula, el cost del curs i el pagament dels llibres, arribant a un import aproximat total de 1.100 € per beca.