Preinscripció i matrícula BATXILLERAT curs 2021-2022

BATXILLERAT PER AL CURS 2021/2022:

Calendari preinscripció i matriculació

La sol·licitud es farà de forma telemàtica amb el suport necessari per a aquelles famílies que no disposin de mitjans.

L’enllaç a la web de la preinscripció és el següent: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/batxillerat/inici/

Llistes amb barem provisional (08/06/2021)

Podeu consultar al taulell del centre, a la web de la preinscripció o bé clicant AQUÍ per veure l’arxiu adjunt.

Llistes amb barem un cop resoltes les reclamacions

(18/06/2021)

Llistes amb barem definitiu (23/06/2021)

Llista d’alumnes assignats al centre (09/07/2021)