L’alumnat d’història de l’art hem fet una visita privada amb l’arquitecte encarregat de la restauració de Santa Maria del Mar i de la catedral de Barcelona.
Hem pujat a les bastides des on fan la restauració de les columnes de Santa Maria del Mar, fins a arribar als capitells. I han pogut veure en directe com treballen els i les restauradores, els han explicat el procés de restauració i les eines que fan servir.
Hem pogut visitar la catedral de Barcelona fins a la teulada, han pogut gaudir de la reconstrucció en realitat virtual i hem pogut caminar per la zona dels arcs votants (tancada al públic) a on estan fent la restauració. També han conegut a la millor restauradora de retaules del món, familiar directe de Frida Kahlo.
També hem vist la restauració feta a l’església de Sant Sever.I finalment hem visitat Sant Felip Neri, podent entrar a la sagristia i al claustre tancat únic al món. I hi ha un dels millors òrgans de Catalunya.




