La nostra biblioteca al directori de blogs de biblioteques escolars

Des de fa uns dies el nostre blog forma part del Directori de blogs i webs de biblioteques escolars, que gestiona el Departament d’Ensenyament.

Ens fa molta il·lusió formar-ne perquè és un reconeixement a la feina feta en aquest espai i a la vegada, servirà per donar a conèixer el nostre projecte i les nostres activitats.

Així que amb aquesta petita empemta, ens comprometem a seguir gestionant-lo com fins ara i si cal, molt millor!

Reunions de pares amb el tutor

El dijous 2 de novembre (ESO) i el dijous 9 de novembre (Batxillerat) tindran lloc les reunions de pares i mares de cada grup amb el tutor/a corresponent.

En aquesta reunió el tutor/a parlarà de la dinàmica de funcionament del grup classe i el resultat de les preavaluacions. El butlletí de preavaluació de cada alumne/a es lliurarà el mateix dijous de la reunió.

Si voleu convocar una reunió individualitzada amb el tutor/a, podeu concertar-la el mateix dia.

Trobareu adjunts els enllaços als horaris  de les reunions dels dos dies indicats.

Horaris 2 de novembre ESO

Horaris 9 de novembre Batxillerat

Us hi esperem!

Inici de curs

DIVENDRES 1 SET EXÀMENS DE RECUPERACIÓ
DILLUNS 4 SET EXÀMENS DE RECUPERACIÓ
DIMARTS 5 SET 18.30h REUNIÓ PARES ESO
DIMECRES 6 SET 9.00h Lliurament de notes (tutors de cada grup)

Matriculacions

DIJOUS 7 SET Matriculacions

18.30h REUNIÓ PARES BATX

DIVENDRES 8 SET Matriculacions
DILLUNS 11 SET FESTA
DIMECRES 13 SET

Recepció d’alumnes per part de direcció i presentació del curs per part dels tutors de cada grup.

• 1r i 3r ESO

·  Recepció a les 9.00h a la Sala d’Actes (Direcció)

·  Presentació del curs a càrrec del tutor/a de 9.30 a 10.30h (tutoria).

·  Apadrinament 1r ESO – 3r ESO  de 10.30 a 11.30h. Fotos individuals i de parella TEI.

·  Quan acabin, els alumnes marxaran a casa.

• 2n i 4t ESO

·  Recepció a les 9.30h a la Sala d’Actes (Direcció).

·  Presentació del curs a càrrec del tutor/a de 10h a 11h (tutoria).

·  Quan acabin, els alumnes marxaran a casa.

• 1r i 2n  BTX

·  Recepció a les 10h a la Sala d’Actes (Direcció).

·  Presentació del curs  a càrrec del tutor/a de 10.30-11.30h (tutoria).

·  Quan acabin, els alumnes marxaran a casa.

DIJOUS 14 SET INICI DE LES CLASSES AMB L’HORARI HABITUAL (de 8h a 14.50h)

Matrícula de batxillerat

Benvolgudes famílies,

Desitgem un bon estiu per a tothom, que ens permeti tornar amb forces renovades per acarar amb èxit els reptes del nou curs.

Volem acomiadar-nos recordant les dates de matrícula de batxillerat:

• ALUMNES QUE HAN FET 4t. D’ESO en el curs 2016-17:

Els alumnes que ja heu obtingut l’ESO heu de passar a matricular-vos entre el 4 i l’11 de juliol (inclosos) per la Secretaria del centre, de 8 a 14,30h.

• ALUMNES QUE HAN FET 1r. de batxillerat en el curs 2016-17:

Els alumnes que heu superat el 1r. de batxillerat o teniu un màxim de dues assignatures pendents per al setembre heu de passar per la Secretaria del centre a matricular-vos per a 2n de batxillerat entre el 4 i l’11 de juliol (inclosos), de 8 a 14,30 h.

Últims dies i notes finals

El dia 22 de juny els alumnes ja no han de venir al centre, ja que el curs acaba el 21. Les notes finals de juny les han de venir a recollir el 23 a les 9.30h.

institut1

Viatge a Roma

L’alumnat de 4t d’ESO, que ha anat de viatge a Roma, ha arribat sense cap incidència al seu destí i ha iniciat les activitats programades. Els desitgem que s’ho passin molt bé, i que tornin amb moltes coses per explicar!

Imagen1

Jornada de Portes Obertes

cartell_po_2017

Ens complau convidar-vos a a la jornada de Portes Obertes que es durà a terme el proper dissabte 11 de febrer de 10h a 13h. En aquesta jornada, tindreu l’oportunitat de conèixer de prop la nostra proposta educativa i de visitar les instal·lacions del centre.

A través dels següents enllaços podeu consultar el programa i els dossiers de la jornada:

– Programa d’actes
– Dossier ESO