Setmana solidària

En el marc de la celebració de la Setmana solidària que es durà a terme del 2 al 7 de maig de 2017 en el municipi de La Roca del Vallès, l’INS de la Roca realitzarà un seguit d’activitats de caràcter esportiu, cultural, divulgatiu i solidari que tenen com a objectiu la sensibilització de la nostra comunitat educativa entorn als valors de Pau, Drets humans, i solidaritat.

La proposta en el nostre centre en concreta en:

• Cursa solidària, 3 de maig de 12:30-14:30: Des del Departament d’Educació física s’organitza una cursa on hi participarà alumnat i professorat, en un circuit que s’inicia en el centre, passa per alguns carrers del poble i retorna al pati
  • Concert solidari, 5 de maig de 12:30-14:30: Des del Departament de Música s’organitza aquest concurs on l’alumnat ens farà una demostració del seu talent musical.
  • Documental i xerrada, 5 de maig: L’alumnat de BTX participarà en el visionat d’un documental i posterior xerrada que fa referència al tema del refugiats.

En el cas de les dues primeres activitats, els participants aportaran 1€ i amb els diners recaptats es constitueix un fons comú (escoles de primària i l’INS) per atorgar ajuts per a la participació d’activitats culturals i sortides de l’alumnat al llarg del curs escolar que per qüestions econòmiques no hi podria participar.