DÎPLOME DE LANGUE FRANÇAISE

El passat 13 de desembre va tenir lloc el LLIURAMENT DELS DIPLOMES DELF (Dîplome de Langue Française) 2016, a l’Institut Alexandre Satorras de Mataró.

Durant el curs passat (2015-2016), es van presentar 24 alumnes (de 4t ESO i 1r BTX) del nostre centre als exàmens d’acreditació de coneixement de llengua francesa (nivells A-2 i B-1) i tots van aprovar. Cal dir que les notes van ser molt satisfactòries.

En l’acte esmentat, presidit per Carmina Pinya (Directora dels Serveis Territorials d’Ensenyament al Maresme-Vallès Oriental) i Stéphane Paris (Agregat de Cooperació Lingüística de l’Ambaixada de França), es van lliurar els diplomes individualment . El van recollir: Joan Conejos (A2), Santi Cayetano (B1), Blanca J.Vidal (B1) i Laura Muñoz (B1).captura-de-pantalla-2017-01-13-a-les-19-28-56

Es va projectar el vídeo guanyador del Concours Antibes 2016 “Et si j’étais français?” de l’alumna de Batxillerat Laura Ariza, de Sant Joan Despí. També vam poder escoltar la intervenció de tres alumnes de Mollet del Vallès sobre “Què m’ha aportat presentar-me a la prova A2/B1/B2 DELF SCOLAIRE?” . Finalment, per cloure l’acte, l’Agrupació Musical Satorras va interpretar dues cançons de la coneguda pel.lícula “Les Choristes”.

captura-de-pantalla-2017-01-13-a-les-19-28-26

Neus Vidal