Exitosa sessió final del projecte En Residència de 3r d’ESO

Dijous 13 de juny els alumnes de 3r d’ESO del projecte En Residència van fer la Sessió final pel nostre barri. Va ser una experiència diferent i enriquidora que va permetre mostrar la feina final.

En primer lloc, els nois i noies es desplaçaven amb un gran altaveu fent sonar les seves cançons, els raps que han creat, cadascú motivat per diferents interessos. Després, s’aturaven en aquells llocs que havien decidit i recitaven les lletres i molts es van atrevir a RAPEJAR!!! Seguint el ritme i les indicacions d’en Rodrigo. Al final, no els va fer tanta vergonya…o la van superar!!!

A més, els alumnes han creat un canal de YOUTUBE on han penjat les seves cançons!!!

En el següent enllaç us deixem el fanzine de totes les lletres i el reportatge del diari local La Veu de Montcada!

LA SESSIÓ FINAL: DRAC, BARRA, EMPREMTA.

Reportatge local_ La Veu de Montcada