Per un 2021 magnifíc!

Avui, 21 de desembre, hem acabat el primer trimestre d’aquest any tan complicat. Ens agradaria haver-ho celebrat d’una manera especial, però la crisi sanitària no ens ho ha permès.
Malgrat això, l’esperit nadalenc no s’ha perdut, al contrari ha envaït tots els racons del nostre centre,… Llegeix més»

Bon Nadal!

Tot l’equip de la Ribera us volem desitjar unes bones festes i una bona entrada d’any!

Que el 2021 sigui millor que l’any que deixem enrere

Dilluns 21 de desembre

Benvolgudes famílies,

Us informem que el dilluns 21 acabem les classes lectives. Aquest any, però, davant la situació especial per la Covid 19, no podrem celebrar el final del 1r trimestre amb les típiques activitats lúdic-festives que acostumàvem a fer. És això que us informem que es faran classes ordinàries dins l’horari especial de 9:00 a 13:00 h.

Aprofitem per desitjar-vos un Bon Nadal i una bona entrada d’any 2021

Us adjuntem la carta informativa (Carta fi 1r trimestre)

Campanya solidària de recollida d’aliments

Aquest any, La Ribera participarà en la campanya solidària de recollida d’aliments, productes de neteja i d’higiene  de l’associació EL TEU REFUGI de Montcada i Reixac. L’associació ja ens ha fet arribar uns contenidors que estaran al centre fins al dilluns 21 de desembre.

La forma de participar en la campanya és recollir:

–       Aliments no peribles com llet, oli, cafè, sucre, aliments en conserva (vidre, bric, llaunes), pasta, arròs, productes nadalencs, etc.

–       Productes de neteja com detergent o suavitzant per a roba, netejadors de la llar, banys, etc.

–       Productes d’higiene personal com gel de bany, xampú, suavitzant, crema corporal, etc.

–       Productes per a nadons com llet, bolquers, etc.

Esperem la vostra participació!

Sortida tutoria 4t Prof

L’alumnat de 4t d’ESO de l’itinerari professional ja ha fet la seva sortida de tutoria. Aquí us deixem amb el que ens ha explicat la Gisela, i unes quantes fotografies que mostres que s’ho van passar d’allò més bé! 📸👏
El divendres 13 de novembre, vam… Llegeix més»

Fem “click” contra l’assetjament!

Ens unim al projecte B-resol

Avui us volem comunicar que La Ribera s’uneix al projecte B-resol, una iniciativa que té com a objectiu principal lluitar contra l’assetjament escolar, els trastorns alimentaris, el ciberassetjament, i qualsevol mena de conflicte entre els adolescents.

Es tracta d’una eina adreçada als adolescents, que utilitza la tecnologia mòbil com a element innovador, i que els permet alertar de manera segura i immediata qualsevol situació d’assetjament, siguin víctimes o observadors.

A La Ribera fem “click”!

Us deixem l’enllaç a la pàgina web, i també una de les campanyes del projecte📽: