Certamen de lectura en veu alta

El passat 16 de febrer, a l’institut vam celebrar la segona fase per anar a participar al XIII Certamen Nacional Infantil i Juvenil de la Lectura en Veu Alta. Aquesta activitat s’organitza des del departament de català de l’institut.

La primera fase se celebra a les aules, on els mateixos companys trien, d’entre els participants, els seus representants. Enguany hem tingut molta participació, un total de 32 participants entre totes les categories.

La selecció en la segona fase la fa un jurat integrat per totes les professores del departament de català de l’institut a la sala d’actes, on cadascun dels participants llegeixen en veu alta un fragment escollit aleatòriament.

Enguany les persones que ens representaran al XIII Certamen a la Casa del Mar a Barcelona el proper 14 d’abril són:

Tropa de corsaris (3r i 4t d’ESO):

Sara Rodrigues,

Nadia Fraile.

Melanie Magallanes

Suplents:   Mariam Arrouchdi

Paula Cano

Axel Valera

Corsaris (1r i 2n d’ESO):            

Natalia Ruiz

Suplents: Álvaro Cañete

Alejandro Hernández

Timoners (aula d’acollida):         

Francesca Aboagye

Suplents:  Andrea Natalia Portillo

Kevin Brandon Ventura

 

MOLTA SORT LECTORS!!!!