Projecte Enginy

El 10 de gener els alumnes de 3er i 4t d’ESO: la Irene, la Corin, l’Othmane, l’Anna, la Brenda, la Najlae i l’Hajar van començar els Tallers del Projecte Enginy; Moda a Mida, Plats a la Carta i El Ràpid: Taller d’instal·lacions, on participen també alumnes de diferents Instituts de Barcelona.

És un Projecte on els alumnes aprenen el funcionament d’un ofici, es treballen hàbits laborals i socials i orientació vocacional. A més es promouen habilitats com la col·laboració i la capacitat d’organització per treballar en equip.

Esperem que ho gaudeixin molt!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *