Ruta Quetzal BBVA

Felicitem en Guillem Grao, alumne de 4r d’ESO, per haver estat seleccionat per participar a la XXVII Expedició Ruta Quetzal BBVA. L’edició d’aquest any seguirà el camí del naturalista José Celestino Mutis durant la “Real Expedición Botánica …

Felicitem a Guillem Grao, alumne de 4r d’ESO, per haver estat seleccionat per participar a la XXVII Expedició Ruta Quetzal BBVA. L’edició d’aquest any seguirà el camí del naturalista José Celestino Mutis durant la “Real Expedición Botánica del Nuevo Reino de Granada”, que es va fer entre els anys 1783 i 1816.
Per poder participar-hi, en Guillem va presentar el treball titulat "Agotamiento del sistema colonial y tiempos de cambio" que tracta sobre la Constitució de 1812 i la independència de les colonies espanyoles del segle XIX. Aquest ha estat un dels treballs seleccionats pel tribunal d’entre els milers de treballs presentats.
Els joves participants viatjaran durant cinc setmanes per Cadis, Gran Canària, La Palma, El Hierro, Cartagena de Índies, Bogotà i altres ciutats i parcs naturals de Colòmbia.També visitaran Madrid on seran rebuts pel rei Joan Carles I i la Universitat Complutense els lliurarà un diploma.

Moltes felicitats!