Resiliència en primera persona

El primer dimecres del mes de març l’Ousman Umar va venir a visitar als alumnes de 2n de Batxillerat de l’assignatura de Psicologia. En el marc del treball de la Resiliència. L’Ousman va compartir amb nosaltres el llarg camí que va fer des de Ghana fins a Barcelona quan encara era menor d’edat i sense ser acompanyat per cap familiar per complir el més gran dels seus somnis: Poder estudiar. Enguany el protagonista es dedica a explicar la seva experiència a escoles i instituts i ha creat una associació www.ajudafrica.org que pretén ensenyar informàtica a infants de Ghana amb la finalitat de que puguin accedir a la informació. Compartim amb vosaltres una entrevista que li van fer al diari Punt avui.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *