Intercanvi amb Dinamarca

Del 20 al 30 d’abril tres alumnes de 1r de BATX , en Guillem Bellet, la Mireia Ramis i la Berta Sellarès, han desenvolupat el treball de camp per al seu treball de recerca a Helsinge (Dinamarca). Se centra en el consumisme, amb un estudi comparatiu entre els hàbits d’aquella zona i els de Barcelona. Han estat acollits per tres famílies daneses. Dins …

Del 20 al 30 d’abril tres alumnes de 1r de BTX , en Guillem Bellet, la Mireia Ramis i la Berta Sellarès, han desenvolupat el treball de camp per al seu treball de recerca a Helsinge (Dinamarca). Se centra en el consumisme, amb un estudi comparatiu entre els hàbits d’aquella zona i els de Barcelona. Han estat acollits per tres famílies daneses. Dins del mateix intercanvi, tres alumnes del Grybskov Gymnasium de Helsinge, la Julie Kyhl, en Simon Fresco i l’Arjuna Alexander Soersen han vingut a Barcelona per conèixer la ciutat, practicar l’idioma i fer un treball comparatiu entre la joventut danesa i la catalana. La col·laboració dels dos instituts ha estat molt satisfactòria. Agraïm especialment als alumnes tutors i tutores dels dos instituts la seva tasca tan important d’acollida i d’acompanyament. I a les famílies la seva gran implicació en l’èxit del projecte. Gràcies a totes i a tots per una gran feina.

Més informació AQUÍ

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *