Inauguració biblioteca Maria-Mercè Marçal

El dia 7 de març a les 18h es va inaugurar oficialment la segona etapa de la biblioteca Maria-Mercè Marçal del nostre institut. Amb la presència de les senyores Heura Marçal i Fina Birulés, filla i companya de la poetessa, i de nombrosos membres de la comunitat educativa. Agraïm la seva presència i també la dels antics membres del professorat i ex alumnes que…

El dia 7 de març a les 18h es va inaugurar oficialment la segona etapa de la biblioteca Maria Mercè Marçal del nostre institut. Amb la presència de les senyores Heura Marçal i Fina Birulés, filla i companya de la poetessa, i de nombrosos membres de la comunitat educativa. Agraïm la seva presència i també la dels antics membres del professorat i ex alumnes que ens van voler acompanyar en un dia tan especial.
I per descomptat, agraïm de tot cor la col·laboració de tots els nois i noies que van participar a l’acte, des dels que actuaven fins als que es van quedar a ajudar-nos i a fer-nos costat.  També donem les gràcies a l’Helena Agustí (4rt d’ESO) que va dirigir el muntatge musical, a la Maria Molina (2n d’ESO) que va dissenyar el programa, a en Marc Hernández (col·laborador inestimable i pacient), a la Carme Pardo (membre de l’AMPA i bibliotecària que ens ha aconsellat en tot moment)  i  tots els meus petits artistes: tretze nois i noies van treballar de valent durant dos mesos, sacrificant hores de pati i aportant idees i il·lusió. Per allò que es deia abans i que ara resulta tan pejoratiu, però que, en el fons, és veritat: per amor a l’art. Als meus petits artistes: GRÀCIES DE TOT COR.