Dinamarca i Anglaterra 2014

Els alumnes dels 3 batxillerats, hem començat el mes d febrer amb les estades a Dinamarca i Anglaterra.

D’una banda, vam marxar a Exmouth, un poblet del sud oest d’Anglaterra. Ens va ploure cada dia i molt!, però el tracte amable de les famílies d’acollida ho va compensar. Ja de tornada vàrem passar el cap de setmana a Londres, també plovent. No vam poder veure tot el que volíem per culpa del transport públic. Tot i així, va estar una setmana divertida.

Per l’altra, un grup de vint-i cinc alumnes vam viatjar a Helsinge (Dinamarca). Només arribar ens vam trobar amb neu i una molt bona acollida per part dels danesos. La resta de la setmana, va ser una bona combinació de treball a l’institut, sortides i l’establiment de relacions d’amistat. Hem tornat amb la bona sensació d’haver aprofitat aquesta gran experiència que ens ofereix l’institut.

Fins l’any que ve!

Dinamarca 2014