TECHHUB de Manlleu

La setmana passada, l’alumnat de 4t d’ESO, com a part del tancament del nostre projecte Makers 3D, van tenir l’oportunitat de visitar el TECHHUB de Manlleu. Durant la visita, els van fer un recorregut per les impressores 3D que tenen, tant les que funcionen en tecnologia additiva com les que utilitzen resines. A més, van tenir l’oportunitat d’aprendre sobre altres tecnologies com la conformadora i la talladora làser, les quals ens van obrir les portes a un món de possibilitats creatives.

Una part molt interessant de la nostra visita va ser la entrega d’alguns dels prototips que els nostres alumnes van dissenyar i crear amb aquestes tecnologies.

Ha estat un projecte inspirador que ens ha permès veure com les idees de l’alumnat prenen forma gràcies a les eines de fabricació digital.