Servei comunitari

Els alumnes de 3r d’ESO van portar a terme aquest divendres la realització del servei comunitari que consistia en fer una videotrucada amb els alumnes de sisè de l’escola Voltregà i fer-los una xerrada sobre diferents temes que ells s’han estat formant com ara el ciberassetjament, el sexting, el grooming, la netiqueta i l’ús segur de les xarxes socials. Tal i com es pot veure en les imatges haver-ho de fer a través de videotrucada va ser tot un repte, però van preparar les xerrades amb un enfocament dinàmic i participatiu on van anar interactuant amb els alumnes de sisè. Des de l’escola van valorar molt positivament tota la informació rebuda i el format de les activitats.
Vam aprofitar per recordar als alumnes de sisè que l’any vinent faran primer d’ESO i que si mai tenen algun problema relacionat amb el tema poden demanar consell o ajuda als alumnes que els han fet la formació, que l’any vinent faran 4t i estaran encantats de poder-los ajudar. Aquest era l’objectiu últim del servei.