#projecteRCS amb col.laboració amb Ràdio Voltregà

A l’Auditori Cor de la Veu, els i les alumnes de 4t d’ESO que han realitzat el #projecteRCS amb col.laboració amb Ràdio Voltregà, ahir diumenge van tancar el projecte amb un programa molt especial de cloenda davant de la regidora d’educació del Sant Hipòlit, de les famílies i els oients. Va ser molt gratificant i on van sorgir idees noves pels projectes de l’any vinent.

Es va aprofitar també, per mostrar i exposar els productes finals de la resta de projectes, els dels àmbits cientificotecnològics i social-artístic portats a terme aquest any dins del programa d’innovació educativa esmentat.

Des de l’institut volem agrair molt sincerament la participació a les entitats a aquest programa i pels reptes tan interessants que han formulat a l’alumnat de 4t. Gràcies als Geganters de Sant Hipòlit de Voltregà, a la @radiovoltrega i @museudelter i @cerm_uvic.