Presentació del llibre de relats a la biblioteca Marquès de Remisa de Sant Hipòlit de Voltregà

Aquest dimarts, a la biblioteca Marquès de Remisa de Sant Hipòlit de Voltregà, a les 5h de la tarda, va tenir lloc l’acte de cloenda del projecte “Relats de vida” d’aquest segon trimestre. De fet, aquesta cloenda es va convertir en la presentació del llibre de relats, fets per l’alumnat que en formava part i en col·laboració amb el avis i àvies de l’associació Messaia de Voluntariat del Voltreganès. Els alumnes, amb l’ajuden de les professores que els acompanyaven en tot el procés, van oficiar l’acte i ho van fer molt bé.
El públic present, entre el qual hi figurava el director del centre, Xevi Soler, la coordinadora dels projectes, la Mireia Serra, algunes àvies de Messaia, els representants de l’ajuntament, de l’associació de voluntaris, de la pròpia biblioteca i alguns familiars de l’alumnat va demanar quan i on en podia adquirir un exemplar, d’aquest llibre titulat: El camí de les ànimes.
I els vam dir, com us diem a vosaltres, que per Sant Jordi us animem a comprar-lo! I així, ajudareu, també, al viatge de final de 4td’ESO.