Les lletres de 4t al Supercomputador Marenostrum

El dimarts 29 d’octubre, els alumnes de 4t d’ESO, com a activitat de les matèries de llengua catalana i castellana i literatura,  van anar a veure el Supercomputador Marenostrum gestionat pel Barcelona Supercomputing Center, mitjançant la Universitat Politècnica de Barcelona. A les instal·lacions d’aquella universitat del carrer Jordi Girona del barri de Pedralbes, l’alumnat va rebre, a l’interior de la capella de la Torre Girona, on està instal·lat, les explicacions del funcionament d’un dels superordinadors més potents del món, en vies de millora per convertir-se en el 4t del llistat mundial.

L’activitat responia a la continuació de la lectura de la novel·la per a adolescents, Quántic love a la classe de llengua castellana i literatura i de l’activitat de crítica literària feta a la corresponent de llengua catalana i literatura.