Internet de tu a tu

Dilluns dia 26 els mossos d’esquadra han fet una xerrada a les tres classes de 3r. Aquesta xerrada s’engloba dins del servei comunitari que aquest any porten a terme els alumnes de 3r, anomenat INTERNET DE TU A TU i que consisteix en que els alumnes s’estan formant sobre els perills de les xarxes socials i la importància d’aprendre a fer-ne un bon ús, amb l’assessorament dels mossos d’esquadra. L’objectiu final és poder transmetre aquests coneixements adquirits als alumnes de sisè de les diferents escoles del municipi. La primera xerrada ha estat molt profitosa i sobretot els alumnes han quedat parats dels casos reals que els mossos els han explicat i els han fet reflexionar sobre la importància d’actuar davant d’un problema tant present avui en dia en les vides dels joves.