Entrevista per al programa “L’ofici d’educar”

Soc l’Aina Ahumada de 4t d’ESO. El dimarts 22 de març vaig anar a Catalunya Ràdio com a representant dels alumnes que vam fer el projecte de Recerca Creació i Servei amb Catalunya Ràdio juntament amb un representant de cada centre que també van fer el projecte perquè ens fessin una entrevista per al programa L’ofici d’educar que s’emetrà aquest diumenge a les sis del matí. També es podrà escoltar més tard a la carta de Catalunya Ràdio.

El projecte consistia en fer un programa de ràdio, en el nostre cas sobre la generació Z. Va ser divertit i interessant i anar a gravar va ser una experiència que tornaria a repetir sense dubtar-ho ja que he après molt sobre com funciona una emissora de ràdio, tota la feina que hi ha, he pogut experimentar els nervis de posar-se darrere d’un micròfon i a part he pogut veure les instal·lacions de la ràdio pública catalana i conèixer a la persona que ens ha anat guiant durant tot el projecte.